باربری پیشروبار کرج

پیشروبار کرج

 

40% تخفیف واقعی باربری را در پیشروبار تجربه کنید.

اتوبارپیشرو با کادر فنی مجرب و دوره دیده با خاورهای مسقف و موکت کاری شده و در عرصه حمل بار آماده خدمت گزاری برای حمل اثاثیه شما در تمامی نقاط کرج می باشد.

باربری پیشروبار آماده است تمامی بار های شما را بدونه خط و خش جابجا کرده و اثاثیه شما با کمال دقت به مقصد برساند.

ارائه کلیه خدمات مشاوره، بسته بندی وسایل، جابجایی، چیدمان در قالب یک گروه باربری با نیرویی کاملا متعهد و ورزیده آماده ایم تا خدماتی بارزی را به شما ارائه دهیم.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی اسباب کشی دارید دچار دلهره هایی شده و انتخاب یک باربری مطمن برای شما سخت باشد ولی این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه بار های شما را با دقت فراوان جابجا نموده و رضایت شما را به جا می آوریم.

بسته بندی در شعبه های باربری پیشرو بار به سبک کشور های اروپایی بوده و بار های شما را به گونه ای بسته بندی می کنیم که در حین حمل و جابجایی هیچگونه آسیبی نبیند و بار شما با سلامت کامل به مقصدتان برسد در این راستا تصمیم گرفته ایم برای تمامی بار ها بارنامه صادر کرده و آن ها را بیمه کنیم.

حمل بار های منازل، ادارات، شرکتها، کارخانه ها، حمل جهیزیه عروس ، حمل بار بانک ها و ادارات دولتی و خصوصی  با باربری پیشرو بار امکان پذیر می باشد.

پیشرو بار با مجوز طرح ترافیک در تهران و کرج و کسب مجوز از اتحادیه با قیمت های کاملا منصفانه در خدمت شما عزیزان می باشد و هدف باربری پیشرو بار کسب رضایت مشتری است.

در تمامی طول ساعات شبانه روز پیشروبار کرج آماده پاسخ گویی و ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز و گرامی می باشیم.

پیشروبار کرج

 

30% تخفیف واقعی برای حمل بار و باربری

بسته بندی حرفه ای و مطمئن

خدمات مشاوره حمل بار

با پیشروبار تماس بگیر