جا به جایی و بسته بندی گل و گیاه

جا به جایی وسایل و بسته بندی آن ها و همچنین جا به جایی گل و گیاه در اسباب کشی همیشه یکی از مهمترین موضوع هایی بوده که می توان آن را مورد بررسی قرار داد. بسته بندی درست و اصولی باید به گونه ای باشد که از وسایل در مقابل خطرات مختلف مانند خط و خش، ضربه و ورود رطوبت جلوگیری کند.

امروزه وسایل مختلفی برای بسته بندی درست و استاندارد آن ها وجود دارد که پیشروبار کرج از این وسایل استفتده می کند مانند استفاده از انواع چسب های پهن و ضخیم که در چند نوع پلاستیکی و کاغدی موجود می باشد. استفاده از کارتن های چند لایه و محکم برای جا به جایی وسایل حساس و مهم، استفاده از انواع پلاستیک و نایلون های ضد ضربه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و پرکردن فضای خالی داخل کارتن ها که مانع از تکان خوردن و ضربه دیدن وسایل در هنگام جا به جایی می شود.

بسته بندی گل و گیاه در باربری کرج

گل و گیاه در هر خانه ای وجود دارد و جزو وسایل حساس در موقع جا به جایی به حساب می آید از این رو باید در هنگام جا به جایی نکاتی را در این مورد رعایت کرد. با رعایت کردن این نکات و بسته بندی ایمن می توان گل و گیاه خود را با خیال راحت جا به جا کرد. یکی از موارد در هنگام جا به جایی گل و گیاه فضایی است که شاخ و برگ گیاه شما اشغال می کند از این رو باید قبل از جا به جایی شاخ و برگ اضافی آن را هرس کرد که جای کمتری اشغال کند. قبل از تکان دادن گیاه باید مقدار کمی آب به خاک آن اضافه کرد که باعث سفت شدن خاک شود همین امر باعث می شود که خاک دچار تکان کمتری شود و آسیب کمتری به ریشه آن وارد شود.

قرار دادن گلدان در داخل کارتن باید به صورتی باشد که در هنگام جا به جایی دچار کمترین حرکت باشد. از این رو می توان با استفاده از فوم و یونولیت های ضد ضربه فضای خای اطراف آن را پوشش داد. یکی از موارد دیگری که باید رعایت شود ورود جریان هوا به داخل کارتن برای تنفس راحت گل یا گیاه شما می باشد که برای حل این مسئله از کارتن های حفره دار و مشبک برای عبور و مرور هوا استفاده می شود.

نحوه چینش گل و گیاه در موقع اسباب کشی

ما در باربری کرج گلدان ها را با توجه به سایزی که دارند در کنار یکدیگر قرار می دهیم . گلدان های بزرگتر کنار هم و گلدان های کوچکترهم کنار یکدیگرقرار می گیرند . این امر از جا به جا شدن آن ها هم جلوگیری می کند و آسیب را به حداقل می رساند.

نحوه قرار گرفتن گل و گیاه داخل ماشین

کارتن هایی که داخل آن گل و گیاه قرار داده ایم باید در جایی باشد که مورد کمترین جا به جایی در هنگام حرکت باشد همچنین باید در فضایی باشد که هوا بتواند از داخل کارتن عبور کند. بهتر است روی این این کارتن ها وسایلی قرار ندهیم یا در صورت قرار دادن وسایل خیلی سبکی باشد. یکی دیگر از ابزاری که می توان استفاده کرد برچسب هایی می باشد که با چسباندن آن به روی کارتن می توان از محتوا داخل و حساس بودن نوع بار استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با پیشروبار تماس بگیر