تجهیزات بسته بندی اثاثیه

لوازم بسته‌بندی اثاثیه در اسباب کشی منزل

اگر لوازم و تجهیزات بسته بندی اثاثیه مناسب داشته باشید، جابجایی شما راحت تر خواهد بود. برای بهبود اسباب­‌کشی و محافظت از وسایل خود در حین جابجایی، قبل از بسته‌بندی، وسایل ضروری را جمع آوری و سازماندهی کنید. این لوازم خیلی گران نیستند و در اکثر فروشگاه های محلی موجود هستند. سازماندهی سریع وسایل جابجایی می تواند به شما کمک کند که اسباب‌­کشی را به موثرترین شیوه و صرفه‌­جویی در زمان انجام دهید. برای برنامه ریزی جابه­‌جایی خود از یک چک لیست دقیق استفاده کنید، زیرا به شما کمک می‌کنند همه وسایل خود را سازماندهی کرده و در جعبه‌هایی قرار دهید که اندازه مناسبی دارند.

جعبه­ ها را می‌­توان به وضوح علامت‌گذاری کرد تا ایمنی در حین حمل و نقل و حفظ  شود. به طور کلی، شرکت‌های حمل و نقل جعبه هایی را با پرداخت هزینه یا به عنوان بخشی از خدمات خود در دسترس خواهند داشت. شرکت باربری پیشروبار با فراهم کردن لوازم بسته‌­بندی  مورد نیاز شما، دستیابی به آنچه که نیاز دارید را آسان کرده است. همه چیز از بسته‌بندی مقوایی گرفته تا بسته­بندی پلاستیکی و لوازم جانبی برای کمک به جابجایی لوازم بزرگ و کوچک در شرکت ما پیدا خواهید کرد.

کاغذ بسته بندی

جعبه ­های بسته ­بندی

جعبه‌ها از کوچک تا بزرگ ساده‌ترین راه برای نگهداری و حمل و نقل اقلامی مانند ظروف، ظروف آشپزی، لوازم الکترونیکی و غیره هستند. معمولا جعبه ­ها مقوایی هستند، به دلیل اینکه جعبه­‌های مقوایی سبک وزن­ قابل انعطاف و از منابع تجدید پذیر هستند و آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی­ کنند. در شرکت باربری پیشروبار جعبه‌های کمد دستی ما شامل یک نوار فلزی برای آویزان کردن لباس‌ها هستند و برای لباس، ملافه و پرده ایده‌آل هستند. مزایای این جعبه‌­ها این است که لباس­ها در حین حرکت بدون چروک می­‌مانند.

جعبه های بسته بندی

بسته ­بندی حباب دار- بهترین محافظ برای اقلام شکننده

رایج ترین لوازم متحرک جعبه‌­ها و بسته بندی حباب دار هستند. بسیاری از حرکات کوچک را می توان با این موارد اساسی انجام داد. روکش حباب­ دار سوراخ شده برای محافظت از اشیاء قیمتی کوچک و سایر موارد ظریف بسیار ضروری است. علاوه بر جعبه های متحرک استاندارد، ممکن است لازم باشد از جعبه‌­های متحرک سفارشی استفاده کنید. همچنین اینها برای اقلام منحصر به فردی که دارای اشکال غیرعادی مناسب و این یک گزینه عالی برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی و اشیاء با ارزشی است که ابعاد غیرعادی دارند.

فوم بسته بندی

کاغذ بسته­ بندی

یکی دیگر از تجهیزات بسته بندی در اهنگام اسباب‌کشی کاغذهای بسته‌بندی هستند. کاغذ بسته‌­بندی در هنگام بسته­‌بندی وسایل (packing items) منزل بیشتر از آنچه فکر می کنید مفید است. می توان از کاغذ بسته‌بندی برای بسته بندی اقلام و پر کردن فضاهای خالی در جعبه‌ها استفاده کرد تا وسایل در حین حمل و نقل جابجا نشوند و آسیب نبینند. کاغذ بسته‌بندی ممکن است به چند روش مختلف استفاده شود. یک روش این است که اجناس خود را طوری بپیچید که انگار هدیه هستند تا از هر طرف از آسیب محافظت کنید.کاربرد دیگر این است که کاغذ را مچاله کنید و آن را در داخل اقلام شکننده (در صورت امکان) و داخل یا اطراف جعبه های متحرک قرار دهید تا بین اقلام شکننده شما و هر چیزی که ممکن است با آنها برخورد کند، مرزی ایجاد کنید.

به دلایل مختلف کاغذ بسته­‌بندی کارایی موثرتری نسبت به روزنامه­‌های قدیمی دارد. مهمترین ویژگی آنها این است که غیر ساینده­ اند و به سطوح شکننده یا ظریف آسیبی نمی­زنند. از آنجا که بدون جوهر هستند، بهداشتی­ اند و اقلام بسته‌­بندی شده در آنها لکه­‌دار نمی­‌شوند. همچنین این کاغذها با دوام و مقرون به صرفه هستند. همچنین این کاغذها مانند سایر کاغذهای مشابه خود مثل جعبه­‌های کارتن قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند و آسیبی به آن نمی­زنند.

نوار چسب بسته بندی

فوم بسته بندی

یکی دیگر از وسایل و تجهیزات بسته‌بندی مفید در هنگام جابه­‌جایی فوم بسته‌بندی است. فوم یک ماده محافظ سطحی است که اطراف یک جسم را می‌پیچد و آن را می‌پوشاند. با شکل جسم شما مطابقت دارد، در اطراف زوایا خم می‌شود و می­تواند گوشه‌ها و سوراخ‌های آن را بپوشاند. فوم حتی بهتر از بالشتک حباب از اشیاء شما در برابر آسیب محافظت می کند.همچنین هنگامی که کار با آن تمام شد، فوم را می‌توان دوباره برای پست کردن چیزی استفاده کرد. و اگر لازم نشد آن را در سطل بازیافت انداخت که قابل بازیافت است و ضرری برای محیط زیست ند ارد.

بسته بندی اصولی

سطل های پلاستیکی

برای بسته‌بندی وسایلی که نیاز به محافظت در برابر آب و هوا دارند بهترین گزینه استفاده از سطل­‌های پلاستیکی است. سطل های پلاستیکی معمولا از شرکت­‌های باربری اجاره می‌شوند. بنابراین دوباره قابل استفاده هستند و آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی­کنند.

حوله، پتو و سایر پارچه­ ها

کاغذ بسته بندی و کاغذ حباب دار تنها بالشتکی نیستند که می‌توانید هنگام بسته بندی استفاده کنید. پتوها و بالش‌های مخملی نیز از وسایل ظریف شما را از آسیب­‌های احتمالی حفظ کنند. بنابر این در صورت در دسترس نبودن آنها می­‌توان از از این نوع پارچه­ های نرم مانند حوله و پتو و … استفاده کرد. 

بسته بندی اثاثیه منزل

نوار چسپ بسته­ بندی

اگر در حال جابه‌­جایی هستید و خودتان بسته‌بندی را انجام می دهید، مطمئن شوید که مقدار زیادی نوار چسب بسته‌بندی دارید. هیچ چیز به اندازه نوار بسته بندی، جعبه را نگه نمی دارد. شرکت‌های حمل و نقل از این محصول استفاده می‌کنند زیرا محکم است و می‌توان از آن برای بستن جعبه ای که وسایل منزل یا اداری را در خود جای می دهد استفاده کرد. نوار چسب بسته‌بندی از باز شدن جعبه و ریختن محتویات آن جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با پیشروبار تماس بگیر