نحوه اسباب کشی ادارات و شرکت ها

اسباب کشی ادارات

اسباب کشی ادارات فرآیند جابجایی وسایل شرکت‌های دولتی یا خصوصی به محل دیگری است. برخی از شرکت‌ها با خدمات خود در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و همین امر باعث شده است به فکر جابجایی دفاتر خود باشند. جابجایی اداری مستلزم استفاده از خدمات شرکت‌های باربری باتجربه و حرفه‌ای می‌باشد.

یکی از خدمات شرکت باربری پیشروبارکرج جابجایی و اسباب‌ کشی شرکت‌ها به صورت تضمینی است. اگر وسایل در حین جابجایی آسیب ببیند، بیمه آن را پوشش می‌‌دهد و خسارت وارد شده جبران خواهد شد. شرکت باربری پیشروبار یکی از شرکت‌‌های باتجربه در زمینه اسباب کشی ادرات و شرکت‌ها است. باربری ما خدمات اسباب‌کشی و جابجایی بسیاری از ادارات و کسب‌و کارها را انجام داده است و سابقه درخشانی در میان باربری‌های کرج دارد.

بسته بندی اثاثیه ادارات و شرکت ها

روند اسباب کشی شرکت ها به علت وجود وسایل مهم مانند اسناد و پرنده‌ها، لوازم، کامپوتر، پرینتر و مبلمان اداری سخت‌تر از اسباب‌کشی منازل است. بسته‌بندی اصولی لوازم اداری برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن‌ها ضروری است. پرسنل حرفه‌ای ما قبل از شروع به بسته‌بندی لوازم شرکت از کارمندان می‌خواهند لیست کاملی از وسایل موجود در دفتر را تهیه کنند. با برنامه ریزی قبلی، اولویت بندی کارها و رعایت نکات ایمنی فرآیند جابه‌جایی و بسته‌بندی لوازم شرکت در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.

بسته بندی اثاثیه ادارات

مراحل جابجایی ادارات و شرکت

کارکنان پیشروبار کرج مراحل و ترفندهای حرفه‌ای اسباب‌کشی را برای جابجایی لوازم اداری شما بکار می‌برند. مهم‌ترین مراحل اسباب‌کشی ادارات شامل موارد زیر است:

  1. اطلاع رسانی به کارمندان قبل از اسباب‌کشی
  2. برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای اسباب‌کشی لوازم اداری
  3. تعیین نحوه بسته‌بندی وسایل شرکت
  4. برچسب‌گذاری کارتن‌ها و مشخص کردن محتویات داخل آن
  5. انتخاب خودرو باربری مناسب برای جابجایی شرکت‌ها
اسباب کشی ادارات

استفاده از تجهیزات بسته بندی

دارایی‌های شرکت‌ها معمولاً گران قیمت هستند، بنابراین برای جابه‌جا کردن آنها به محل کار جدید باید به خوبی آنها را بسته‌بندی کرد. هر یک از لوازم باید به صورت یک جا و در کنار لوازم مشابه بسته‌بندی شوند تا در زمان چیدن وسایل در محل جدید، دچار آشفتگی نشوید و فعالیت های شغلی‌تان مختل نشود. پس برای بسته‌بندی اصولی وسایل از لوازم مناسب استفاده کنید. لوازم ضروری بسته‌بندی برای جابجایی شرکت ها و ادارات، شامل کارتن‌های استاندارد، نایلون‌های حباب دار، پتوهای مخصوص اثاث کشی، نوار چسب بسته بندی، سلفون، کیسه‌های شفاف و زیپ‌دار، ماژیک برای برچسب زدن روی بسته ها و کارتن‌ها می شود.

وسایل اداری باارزش و گران‌قیمت هستند و بخشی از سرمایه‌های یک شرکت محسوب می‌شوند. جابجایی آن‌ها باید با بسته‌بندی درستی انجام شود. برای جلوگیری از آشفتگی و بی‌نظمی، هرکدام از وسایل در کنار لوازم مشابه بسته‌بندی می‌شوند. تجهیزات بسته‌بندی برای اسباب‌کشی ادارات شامل: کارتن‌های محکم، نایلون های حباب دار، سلفون های رولی و برچسب‌های رنگی است. ما از فوم پلاستیک‌های ضربه گیر در فضاهای خالی کارتن‌ها استفاده می‌کنیم. پرسنل حرفه ای ما میز های کامپیوتری و کنفرانسی شرکت‌ها را با سلفون‌های رولی می‌پیچند تا از آسیب به آن‌ها جلوگیری کنند.

وسایل اداری باارزش و گران‌قیمت هستند، جابجایی آن‌ها باید با بسته بندی درستی انجام شود. برای جلوگیری از آشفتگی و بی‌نظمی، هرکدام از وسایل در کنار لوازم مشابه بسته بندی می‌شوند. تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی ادارات شامل: کارتن‌های محکم، نایلون های حباب دار، سلفون های رولی و … است. بعد از بسته بندی، کارتن‌ها برچسب‌گذاری می‌شوند که محتویات داخل جعبه و اتاقی که قرار است جعبه به آن جا منتقل شود، تعیین گردد.

بسته بندی و جابجایی وسایل اداری

نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری

اسناد و مدارک از مهم‌ترین سرمایه‌های یک شرکت هستند که باید در حین جابجایی از آن‌ها محافظت شود. پرسنل مسئولیت پذیر پیشروبار کرج بسته‌بندی آن‌ها را به بهترین شکل انجام می‌دهند. لوازم حساس و شکستنی اداری نیز  با دقت بالا بسته‌بندی می‌شوند. نکته مهم در اسباب‌کشی ادارات این است که در کمترین زمان ممکن جابجایی انجام شود تا در روند کارها اختلال ایجاد نشود. اگر شما صاحب یک شرکت هستید و تصمیم به جابجایی دارید، بهتر است از خدمات ویژه ما بهره‌مند شوید.

ما با برنامه‌ریزی دقیق اسباب‌کشی شما را در سریع‌ترین زمان و بدون کوچکترین مشکل انجام می‌دهیم. بهتر است قبل از شروع به اسباب‌کشی به تمام کارکنان شرکت اطلاع رسانی شود تا از قبل آمادگی لازم را داشته باشند، کارهای خود را جمع بندی و سازماندهی کرده، لوازم شخصی خود را جمع کرده و برای بسته‌بندی آماده کنند. همچنین به مشتریان خود نیز از تعطیلی موقت شرکت اطلاع دهند. برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی قبلی از سردرگمی افراد و بی‌نظمی در کارها جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود اسباب‌کشی بدون دغدغه‌ای را تجربه کنید.

بسته بندی لوازم اداری

برچسب گذاری کارتن های بسته بندی

افراد حرفه‌ای ما برای سهولت در بارگیری و چیدمان مجدد وسایل از برچسب‌گذاری جعبه‌های بسته‌بندی شده استفاده می‌کنند. توضیح مختصری از محتویات داخل کارتن‌ها روی برچسب‌ها نوشته می‌شود. برای جلوگیری از پاک شدن نوشته‌ها، از برچسب‌های ضدآب استفاده می‌کنیم. با این کار کارمندان برای چیدمان وسایل خود سردرگم نمی‌شوند و به راحتی به آن ها دسترسی خواهند داشت.

اسباب کشی شرکت ها

نحوه جابجایی و بسته بندی کامپیوترها

برای بسته‌بندی تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری از پلاستیک‌های ضربه‌گیر و کارتن‌های 5 لایه استفاده می‌‌شود. تجهیزات کامپیوتری را با فیبرهای محافظ در کارتن‌های محکم قرار می‌دهیم. کابل ها را در جعبه‌های جداگانه می‌گذاریم و آن‌ها را برچسب‌گذاری می‌کنیم. به همین دلیل نصب و راه‌اندازی مجدد سیستم های کامپیوتری به راحتی و سریع‌تر انجام می‌شود.

جابجایی ادارات و شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با پیشروبار تماس بگیر