بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه

کل فرآیند جابجایی خانه از نظر روحی و جسمی بسیار خسته کننده است. بسته‌بندی (Packing) مهم‌ترین بخش اسباب‌کشی است زیرا شما باید وسایل را به درستی مرتب و بسته‌بندی کنید تا ایمن باشند و در حین جابجایی آسیب نبینند برای انجام بسته‌بندی اثاثیه منزل به تجهیزات بسته‌بندی با کیفیت خوب نیاز دارید زیرا هرگز نمی‌توانید ایمنی وسایل خود را به خطر بیندازید.

هیچ راه بهتری برای جابه‌جایی کالاهای خانگی، لوازم خانگی یا اقلام اداری مانند مبلمان، رایانه و سایر تجهیزات اداری و غیره به جز استفاده از خدمات باربری و بسته‌بندی وجود ندارد. بهترین بخش این است که شما حتی مجبور نیستید در مورد کارتن‌ها، وسایل بسته‌بندی وغیره زحمت بکشید زیرا ما در شرکت باربری پیشروبار کرج همه موارد، مورد نیاز را برای جابجایی و اسباب‌کشی ایمن کالاهای شما به مقصد خواهیم آورد.

بسته بندی مبل

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

داشتن تجهیزات مناسب برای بسته‌بندی مبلمان در اسباب‌کشی در سالم به مقصد رساندن آن بسیار مهم است. باربری پیشروبار کرج با رعایت تمام اصول بسته‌بندی مبلمان شما را بسته‌بندی می کند. کارکنان ما با تجربه کافی در این زمینه مبلمان شما را ابتدا با روکش‌های مخصوص می‌پوشانند و بعد با نایلون‌های حباب‌دار به صورت کامل بسته‌بندی می‌کنند.

بسته بندی یخچال در اسباب کشی

بسته بندی یخچال در اسباب کشی

شرکت‌های باربری حرفه‌ای به مشکلاتی که ممکن است هنگام جابجایی لوازم اصلی مانند یخچال و فریزر به وجود بیاید، آشنا هستند. اما، اگراسبابکشی را خودتان می‌خواهید انجام دهید احتمال خطر بیشتری مانند امکان آسیب زدن به یخچال و حتی خراش دیدگی دیوارها وجود دارد. باربری پیشروبار برای جلوگیری از خط و خش، یخچال را با سلفون و نایلون‌های حباب‌دار می‌پیچید تا در صورت برخورد با دیوار، آسیبی به یخچال وارد نشود.

بسته بندی وسایل شکستنی

بسته بندی حبوبات

در هنگام اسباب‌کشی منزل همیشه یکسری از مواد به صورت نصفه وجود دارد. مثلا اگر جعبه‌های باز آرد و شکر یا حبوبات دارید، آنها را به ظروف پلاستیکی درب دار محکم منتقل کنید که نریزند. در اطراف ظروف ادویه چسب نواری قرار دهید تا هنگام رانندگی از بین نرود. اطمینان حاصل کنید که محصولات شما به درستی بسته‌بندی می شوند تا مجبور نشوید پول خود را بلافاصله پس از جابجایی برای خرید مجدد مواد اولیه آشپزی خود هدر دهید.

بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر

بسته‌بندی لوستر نیز مانند بسته بندی ظروف شکستنی بسیار حساس است و باید این کار توسط کارکنان آموزش دیده که در این زمینه تخصص دارند، صورت بگیرد. برای جابجایی لوستر به کارتن های بزرگ و تجهیزاتی مانند فوم و پلاستیک های حباب دار برای جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن آن احتیاج داریم. همکاران ما در باربری پیشروبار کرج، با مهارت و تجربه کافی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی  

ما به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که قبل از اسباب‌کشی تمام مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته خود را دور بریزید. همچنین مدنی قبل از اسباب‌کشی از خریدن مواد فاسد شدنی مانند مرغ، شیر، تخم مرغ پرهیز کنید. بسته‌بندی مواد غذایی با توجه نوع مواد غذایی متقاوت است. به عنوان مثال بسته‌بندی مواد فریز شده با بسته‌بندی مواد غذایی خشک فرق می‌کند. باربری پیشروبار اصول لازم برای جابجایی را رعایت می‌کند.

بسته بندی و جابجایی گلدان

بسته بندی و جابجایی گلهای آپارتمانی

گیاهان نیز مانند سایر اقلام شکننده نیاز به روش خاصی برای بسته‌بندی و جابجایی دارند. این روش برای یک گیاه آپارتمانی یا در فضای باز متفاوت است. گلدان‌های سرامیکی یا سفالی در حین حمل و نقل در معرض آسیب هستند. کارکنان باربری پیشروبار گلدان‌ها را در پوشش حبابی می‌پیچندد و سپس با کاغذ بسته‌بندی یا روزنامه بسته‌بندی می‌کنند و آنها را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهند. کارشناسان پیشروبار کرج برای بسته‌بندی و جابجایی گلهای آپارتمانی مقاله کانلی را منتشر کرده ایم که می‌توانید با کلیک کردن به صورت کامل به این موضوع آگاهی پیدا کنید.

با پیشروبار تماس بگیر