انواع کارتن اسباب کشی

کارتن بسته بندی و اسباب کشی

شما در حال اسباب‌کشی هستید! این بدان معناست که وقت آن رسیده است که همه چیز را در خانه خود بسته‌بندی کنید و آن را برای انتقال به خانه جدید آماده کنید. آیا می‌دانید به چه نوع کارتن‌های بسته‌بندی نیاز دارید؟ استفاده از جعبه مقوایی همیشه بهترین ایده نیست، به خصوص وقتی نوبت به بسته‌بندی برخی از اقلام ارزشمند شما می‌رسد. در اینجا، ما تعدادی از انواع جعبه‌های جابجایی موجود را فهرست کرده‌ایم تا بتوانید مطمئن شوید که برای نیازهای خاص خود، جعبه مناسب را انتخاب می‌کنید.

کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی

اسباب‌کشی نیاز به سازماندهی و صبر زیادی دارد. برای جلوگیری از استرس، باید مراقب نحوه بستهبندی وسایل خود باشید. انواع مختلفی از کارتن‌های مخصوص بسته‌بندی و اسباب‌کشی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بسته‌بندی اصولی را انجام دهید. در این مقاله به محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آنها و موارد استفاده آنها می پردازیم.

تاکنون محبوب‌ترین کارتن‌ها برای اسباب‌کشی، کارتن‌های مقوایی هستند. این کارتن‌ها برای بسته‌بندی و جابجایی اثاثیه منزل، وسایل شرکت‌ها و ادارات بسیار مناسب و کاربردی است. کارتن‌های مقوایی چند نوع هستند که هرکدام با توجه به ضخامت آنها مناسب جابجایی وسیله‌ای می‌باشد.

کارتن 3 لایه

کارتن 3 لایه بسته بندی

درک اینکه چه نوع کارتنی را برای بسته‌بندی وسایل منزل خود استفاده کنید به شما کمک می‌کند تا برای جابجایی، بسته به اندازه و نوع اقلامی که بسته‌بندی می‌کنید، کارتن‌های مناسبی را انتخاب ‌کنید. کارتن‌های 3 لایه برای بسته‌بندی وسایل شکننده و جا‌به‌جایی ظروف شیشه‌ای و سایر موارد حساس و شکستنی استفاده می‌شود.

کارتن 5لایه بسته بندی

کارتن 5 لایه بسته بندی

کارتن‌های 5 لایه مقواهایی با دیواره‌های ضخیم‌تر هستند که برای بسته‌بندی لوازم با ارزش، مانند عتیقه جات، وسایل سنگین وزن مثل مجموعه کتاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کارتن‌های 5 لایه (5 layer carton) برای اسباب کشی ادارات که  لوازم الکترونیکی با ارزشی دارند بسیار مناسب هستند.

کارتن رگالدار

کارتن رگال دار 

کارتن‌های رگال دار برای جابجایی لباس‌ها یی مانند کت و شلوارها، لباس‌های فانتزی و لباس‌های مجلسی شما روی چوب لباسی در نظر گرفته شده اند. بدون شک کارتن‌های رگال‌دار یکی از کاربردی‌ترین انواع کارتن‌های بسته‌بندی هستند، که لباس‌هایی که در داخل آن ها آویزان شده اند در طول مسیر چروک نمی‌شوند و آسیب نمی‌‎بینند. به محض اینکه به خانه جدید خود رسیدید، به سادگی لباس ها را وارد کمد لباس خود می‌کنید.

کارتن مخصوص جابجایی گل و گیاه

کارتن های مخصوص جابجایی گل و گیاهان

یکی دیگر از انواع کارتن‌های بسته بندی که در باربری پیشروبارکرج استفاده می‌شود، کارتن‌های مخصوص جابجایی گل و گلدان‌های آپارتمانی در هنگام اسباب‌کشی است. اتوبار پیشروبار کارتن‌های را  استفاده می‌کند که می‌توان آن را  باتوجه به اندازه و ارتفاع گلدان‌ها تنظیم کرد. شما می‌توانید با قرار دادن گلدان‌های خود در این کارتن‌ها از هرگونه آسیب و یا شکستن ساقه و برگ گل‌ها جلوگیری کنید. همکاران ما علاوه بر قرار دادن گلدان‌ها در این کارتن‌ها فضاهای خالی بین کارتن و گلدان را با نایلون‌های حباب دار و کاغذ پر می‌کنند تا در هنگام جابجایی و اسباب کشی به مکان جدید در کارتن‌ها جابه‌جا نشوند.

کارتن اسباب کشی

بسته بندی حرفه ای اثاثیه در باربری پیشروبار

هنگام جابجایی و اسباب‌کشی به یک خانه جدید، هیچ چیز مهمتر از بسته‌بندی حرفه ای اثاثیه نیست. جابجایی ظروف کریستال، عتیقه جات یا ظروف چینی با ارزش نیز، یکی از پر استرس ترین بخش‌های بسته‌بندی است، زیرا اگر همه چیز را به درستی بسته بندی نکنید، ممکن است اشیا به راحتی آسیب ببینند، ترک بخورند یا بشکنند. همکاران ما در باربری پیشروبار کرج با تجربه و مهارت خود بسته بندی حرفه ای را برای مشتریان خود انجام می دهند. نمونه هایی از بسته بندی حرفه ای که توسط شرکت پیشروبار کرج انجام شده است، توسط همکاران ما در شعبه های دیگر پیشروبارهمچون باربری اندیشه، باربری ساسانی، باربری مهرشهر، باربری باغستان، باربری طالقانی، باربری شهریار، باربری گلشهر  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با پیشروبار تماس بگیر