
سوالات متداول
سوالات متداول
با مطالعه سوالات متداول که از ما پرسیده میشود به پاسخ سوالات خود برسید . در صورتی که پاسخ سوالات شما در سوالات متداول نبود همکاران ما در تمامی طول شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان و ارائه خدمات میباشند.
1- منظور شما از باربری چیست؟
جابجایی اسباب و وسایل جهت اثاث کشی منازل، ادارات و حمل بار بصورت تجاری.
2- منظور شما از بیمه حمل ونقل ویا باربری چیست؟
بیمه حمل ونقل کالا پوششی است که بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای ازبیمه گذار، تعهد می کند که چنانچه کالای مورد بیمه در جریان حمل و جابجایی از مبدا به مقصد به علت وقوع یکی از خطرات مندرج در بیمه نامه دچار خسارت گردید، زیان وارد به کالا را جبران کرده و هزینه ها را هم بپردازد.
3- پیشروبار کرج بار را بیمه میکند؟
بله. هر نوع بار از زمان بارگیری تا زمان تحویل نزد ما بیمه میباشد.
4- بطور کلی چند نوع بیمه نامه داریم؟
وارداتی، صادراتی، ترانزیت و داخلی.
5- بیمه نامه های باربری وارداتی چیست؟
کالا که از خارج وارد کشور می گردند تحت عنوان بیمه نامه های وارداتی تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند
6- بیمه نامه های صادراتی چیست؟
کالاهایی که توسط صادرکنندگان جهت عرضه در بازار جهانی به خارج از کشور ارسال می گردد.تحت عنوان بیمه نامه های صادراتی تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند
7- بیمه در مورد کالاهای ترانزیت چگونه است؟
کالاهایی که توسط پیشرو بصورت ترانزیت جابجا می شود ، بیمه می شوند.
8- جابجایی کالا درپیشرو چگونه انجام میپذیرد ؟
جابجایی به صورت درون شهری ، برون شهری ، صادراتی ، وارداتی و ترانزیت انجام میپذیرد.
9- خدمات پیشرو بجز باربری چیست؟
1- بسته بندی اسباب و وسایل به روش کشورهای اروپایی و بصورت تضمینی توسط کارگر خانم و آقا
2- باز کردن و چیدمان اسباب و اثاثیه بعد از جابجایی
3- ارائه ی جعبه ی حمل رختخواب ، کارتن حمل لباس و کارتن ها و جعبه های ضخیم و محکم
4- ارائه ی نظرات کارشناسانه و مشاوره جهت تجربه ی اسباب کشی آسان و بدون دغدغه
10- آیا جعبه ها و کارتن های حمل بار هزینه ی جدا دارد؟
بله –تمامی هزینه ها مطابق با تعرفه های درج شده محاسبه می شود.
11- امکان رزرو سرویس و یا انتخاب نوع سرویس توسط خود ما وجود دارد؟
بله . از 45 روز قبل از جابجایی ، امکان رزرو وجود دارد ولی روز قبل از جابجایی حتما جهت حتمی شدن قرار باید تماس گرفته شود.
12 – برای بسته بندی وسایل باید چه کنم؟
به شما پیشنهاد میکنیم ، توصیه های پیشرو در مورد بسته بندی وسایل را بخوانید و با جهت استفاده از نظرات مشاوران خبره و خدمات پیشرو تماس بگیرید.
13- آیا واقعا خدمات پیشرو بصورت شبانه روزی انجام میشود؟
بله –ما بصورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیزمان هستیم.
14 –برای کم شدن آشفتگی بعد از اسباب کشی شما پیشنهادی دارید؟
بله ، توصیه های پیشرو در مورد خدمات بعد از اسباب کشی را خوانده و برای خدمات بیشتر با تماس گرفته و از نظرات متخصصان پیشرو بهره مند شوید.
15 –من نگران وسایل شکستنی و گرانقیمت در حین اثاث کشی هستم ، پیشرو چه تدبیری اندیشیده؟
پیشرو با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از اصول درست چیدمان و تضمین هرگونه شکستگی حین جابجایی ، کوشیده است تا نگرانی شما را به آرامش مبدل سازد.
16 –توصیه ی شما برای یک اسباب کشی آسان و بی دغدغه چیست؟
متن توصیه های پیشرو در مورد بسته بندی وسایل را بخوانید
17 -بسته بندی بار توسط پیشرو هزینه جداگانه دارد ؟
بله برای بسته بندی توسط پیشرو هزینه جداگانه دریافت میگردد.
18-جابجایی اثاثیه منزل به مقصد شهرهای دیگر انجام میشود؟
بله . به تمام نقاط کشور.
19-پیشرو درمورد ساعت فرستادن سرویس هایش خوش قول است؟
بله ، ما بصورت 24 ساعته در تلاشیم تا بهترین خاطره از یک جابجایی در ذهن شما بماند.
سوالات متداول
پیشروبار کرج با داشتن کادری مجرب و متعهد در بسته بندی و جابجایی کالا و اثاثیه شما و با داشتن 30% تخفیف واقعی در خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی می باشد.
در تمامی طول ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی و ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز و گرامی می باشیم.